Natalia Narożniak, 17 lat Gdańsk, pomorskie, fitstyle, fashion, beauty

piątek, 19 sierpnia 2016



MÓWMY I RÓBMY TO CO CZUJEMY! 



Tak wiem, ten wpis jest nieco inny i jest on odrębny od całej reszty bloga, który małymi kroczkami chcę się rozwijać, ale w tym temacie, tym tam na górze. Widzisz? Przeczytałaś/eś? Jestem w nim również ja, a skoro jest to mój blog, to będzie przecież o mnie. 

Całe życie od malutkiego, dokładnie od szkolnych początków, miałam duży problem z wyrażaniem siebie, swojego charakteru, swojej osobowości, byłam dla wszystkich innych osobą nie do poznania. Zawsze cicha, skromna, malutka, chudziutka dziewczynka, która mało się odzywa, która nie wyraża własnego zdania i własnej opinii. Wtedy mi to nie przeszkadzało, cieszyłam się z tego jaka jestem. Teraz w wieku 17 lat, kiedy wkraczam w dorosłe życie, kiedy wkraczam przede wszystkim w życie partnerskie, jest to cecha przeze mnie nie do zniesienia.

 Dlaczego? Wcześniej nie zdawałam sobie z tego sprawy, jeszcze kilka miesięcy temu byłam wręcz pewna, że z moją osobą wszystko jest świetnie, myślałam "nie mam sobie nic do zarzucenia" "bądź taka jaka jesteś i nigdy, przenigdy się nie zmieniaj" "jestem dumna, że wyrosłam na takiego człowieka", lecz do czasu kiedy się zakochałam. Pierwszy poważny związek, dopiero wtedy udało mi się zauważyć, jaką wielką wadę posiadam! Skrytej od dziecka dziewczynie, co więcej bardzo odważnej dziewczynie, ciężko jest rozmawiać o swoich uczuciach, ciężko jest jej wyrazić to co czuje, lecz nie tylko przez to jaka jest od dziecka, bardzo zmieniło ją to, że wiele razy została zraniona, ukochane osoby ją zawiodły, a teraz BOI SIĘ. Boi się odrzucenia drugiej osoby, boi się usłyszeć odpowiedzi która jej nie zadowoli, boi się że się ośmieszy? Sama do końca nie jestem w stanie dokładnie tego określić, jaki to jest rodzaj lęku, ale wiem jedno, jest to strach, ale przed czym dokładnie? Masz w tym momencie wszystko, cudownych przyjaciół, dobrą rodzinę oraz swoją drugą wymarzoną połówkę. Dziewczyno obudź się, czego chcieć więcej. Jesteś szczęśliwa, pokaż to innym! Pokaż wdzięczność jaką w sobie skrywasz! Dlaczego nie powiesz im, że dobrze ich widzieć, że ich kochasz, że im dziękujesz za to, że są tutaj obok Ciebie? Jeśli nie weźmiesz się w garść, nie nauczysz się żyć z innymi to w końcu zostaniesz sama. Oni dają Ci wszystko, dają ci całych siebie. DAJ IM DOKŁADNIE TO SAMO, ONI TEGO OCZEKUJĄ I NA TO ZASŁUGUJĄ! Ty sama zrób pierwszy krok, nie czekaj na słowo kocham, sama je wypowiedz, nie czekaj na przytulenie, sama ich przytul. Uczucia, nasze gesty są podstawą dobrej relacji. Ja zaczęłam już pracę nad sobą. Nie zastanawiaj się, rób to co czujesz, mów to co myślisz! Nie czekaj do jutra, zrób to już dziś, póki nie jest za późno! 

LICZĘ NA CIEBIE, BUZIAK! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz